زمانی که در حال خواندن مجلهای مثل همشهری، زن روز و… هستید، برای خواندن تمامی تبلیغات آن وقت میگذارید؟ یا فقط آنهایی را می بینید که جلب توجه بیشتری میکنند؟ وقتی شرکتی برای تبلیغات در مجلهای پرمخاطب هزینه میکند، باید هزینهی تمامی مخاطبان را بپردازد هر چند که تعداد زیادی از خوانندگان به تبلیغ هیچ توجهی نکنند(به خصوص اگر موضوع مقالهای که تبلیغ در آن صفحه است، جالب نباشد). بسیاری از شرکتها به جای پرداخت هزینههای گزاف تبلیغات مجلهای، به دنبال خدمات مشتریان، پشتیبانی مشتریان و موفقیت مشتریان؛ تفاوت در چیست؟
Customer Journey یا سفر مشتری چیست؟
بازاریابی عملگرا یا (Performance Marketing) چیست؟
تبلیغات ,تمامی ,مجلهای ,خواندن ,تبلیغ ,است، ,اگر موضوع ,خصوص اگر ,به خصوص ,نکنند به ,موضوع مقالهای
درباره این سایت